In the middle of nowhere - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu In the middle of nowhere - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu

In the middle of nowhere

Door: Sebas & Marlous

Blijf op de hoogte en volg Sebas en Marlous

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, Torrey

Vanmorgen hebben we ons iets wat verslapen (we waren "pas" om half 9 ons bed uit), hierdoor hebben we het geweldige ontbijt van ons Super8 hotel gemist. Omdat we toch nog even wat drinken en een lunch voor onderweg moesten gaan halen in de supermarkt hebben we daar ook gelijk maar een ontbijt gehaald.

Hierna maar even getankt en toen onderweg gegaan naar Capital Reef national park. Onderweg hebben we weer veel mooie uitzichten gehad. Aangekomen bij Capital Reef bleek dat dit park wel eens waar groot is, maar slechts een klein gedeelte gemakkelijk toegankelijk is voor normale auto's de rest is alleen via 4x4 wegen te bereiden, en aangezien onze trouwe Ford een goed autootje is, een 4x4 mag hij zichzelf niet noemen, konden we maar een klein gedeelte bewonderen.

Capital Reef is een erg mooi park dat zich voornamelijk in de pas tussen 2 bergen bevind. Het midden van het nationale park is Fruita, een oud plaatjes wat gesticht is door Mormonen (we zijn immers in Utah). Verder zijn er mooie rotspartijen te zien. Na weer een hoop mooie foto's te hebben gemaakt, en de huisjes en het schooltje (verlaten) van Fruita te hebben bekeken zijn we doorgereden naar ons hotel in Torrey.

Het is goed dat je hier snelheid moet minderen, want anders rij je zo Torrey voorbij. Ons hotel was zo gevonden en de kamer is prima. Naast een paar hotels, een paar lokale restaurants is hier verder helemaal niets. Geen Mac, geen Denny's, geen Wendy's, geen ... Dus voor Amerikaanse begrippen een plaats van niets. Maar wij hebben vanavond prima gegeten in een van de lokale restaurantjes.

Morgen gaan we voor 2 nachten naar Bryce Canyon, weer erg benieuwd.

Groetjes!

• 04 Juli 2011 - 06:58

Petra:

Fijn dat jullie t zo naar je zin hebben en wat houden jullie t dagboek goed vol. Wij vinden t heerlijk om te lezen. Dikke kus van ons xxx

• 04 Juli 2011 - 13:06

Koen:

Bryce Canyon! Voor mij het mooiste stukje Amerika (eigenlijk wereld als ik erover nadenk) dat ik ken...