This is your wake-up call - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu This is your wake-up call - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu

This is your wake-up call

Door: Sebas & Marlous

Blijf op de hoogte en volg Sebas en Marlous

30 Juni 2011 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen vroeg gewekt door het brand alarm in het hotel. Gelukkig lagen alle waardevolle spulen bij elkaar en hebben we dit snel in een tas gegooid en zijn we naar buiten gegaan. Iedereen bleef erg rustig, buiten bleek dat iemand een fout gemaakt had met de popcorn in de magnetron (om 6 uur 's ochtends...). En konden we vrii snel terug naar de kamer.

Toen we weer terug op de kamer waren hebben we maar de spullen gepakt en zijn we vroeg gaan rijden. Om 12 uur waren we dan ook al in Page, onze kamer was al beschikbaar dus hebben we snel de spullen erop gelegd.

Daarna naar de Walmart geweest om een lunch te halen en een camera kit voor de iPad. Het is nu gelukt om de foto's op de iPad te zetten. Foto's (selectie ervan) staan op facebook.

Hierna zijn we naar Lake Powell gegaan en hebben daar lekker gepicknickt. Om dat dit verder niet heel bijzonder was zijn we naar het hotel gegaan en even een duik in het zwembad genomen.

Omdat de laatste week zoveel meegemaakt hadden ging het lampje even uit en hebben we even een uurtje geslapen. Zojuist nog even een MacDo gedaan en vanavond bijtijds weer gaan slapen.

Morgen gaan we naar Cortez en paseren we onderweg Monument Valley en de mexican hat (erg beroemd gebergte).

Groetjes en tot de volgende keer!

• 01 Juli 2011 - 06:33

Petra:

Je maakt zo eens wat mee in je leven he. Leuke fotoos trouwens. Nog veel plezier. xxx.