Een wereldreis in een uurtje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu Een wereldreis in een uurtje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu

Een wereldreis in een uurtje

Door: Sebas & Marlous

Blijf op de hoogte en volg Sebas en Marlous

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend hebben we weer heerlijk genoten van ons Super8 ontbijt. Hierna hebben we zoals we inmiddels wel gewend zijn, de koffers weer dichtgedaan, de auto volgeladen en zijn we weer op pad gegaan.

Dit maal naar Las Vegas. Nadat we Utah verlaten hebben, even kort door Arizona hebben gereden kwamen we in Nevada. Vanaf de staat grens doken de eerste casino's al op.

Na een ritje van totaal zo een 2,5 uur kwamen we aan in Sin City. Omdat we natuurlijk veel te vroeg waren om in te checken in het hotel zijn we eerst naar een Outlet store gegaan.'s Ochtends had Sebas op internet het adres opgezocht en daar zijn we dan ook heen gereden.

Nadat we lekker een paar uurtjes daar rond gehobbeld hadden, Sebas een Tommy Hillfiger t-shirt en Marlous haar Adidas vestje had gekocht, zijn we nog naar een ander outlet center gegaan. Er blijken er namelijk 2 te zijn.Eentje zuid Las Vegas, waar we waren en nog eentje Noord. Dit was de outlet die we moesten hebben, het vroegere Belz outlet.

Om van Zuid naar Noord Las Vegas te rijden hebben we onze eerste meters over "The Strip" gereden. Echt waanzinnig om te zien, wat een grote en mooie hotels. Van Venetie naar Parijs en van China naar de Sahara, voor allerlei landen en onderwerpen is wel een hotel te vinden.

Na ook weer even in het andere outlet center te hebben rondgewandeld, zijn we naar de Apple store gegaan waar Sebas zou graag even langs wilde gaan. Uiteindelijk heeft Sebas eindelijk zijn MacBook gekocht. Dus die kan weer spelen ;-).

Na de Apple store zijn we gauw naar het hotel gegaan om in te checken. Dit was echter sneller gezegd dan gedaan. We hebben wel 3 kwartier in de rij gestaan om te mogen inchecken.

Uiteindelijk is alles gelukt en hebben we een kamer op de 22e! verdieping met uitzicht op het Trump gebouw. Na de spulletjes te hebben neergelegd, was het tijd voor een hapje te eten. Er werd druk geadverteerd met onbeperkt spare-rips en kotelet zijn we dat maar gaan eten. De spare-rips waren wel aardig, zeker niet goed. Maar de kotelet van Marlous viel zwaar tegen, heel veel vet en heel weinig vlees. Die was na een halve er dan ook al klaar mee.

Sebas die heeft de manager er bij geroepen en een klacht ingediend, die kotelet is dus niet meer op de rekening verschenen. Na het eten hebben we het hotel verder bekeken, erg groot, een achtbaan in het hotel en een hele kermis is ter beschikking. Na een half uur tot 3 kwartier zoeken vonden we een uitgang (achteruitgang). Hierna zijn we de strip opgegaan en hebben de Venetian en Bellagio bezocht, wat een prachtige hotels en hoe bizar allemaal.

Omdat de dag weer lang genoeg geweest was, zijn we maar weer terug gegaan naar het hotel. Morgen hebben we nog een avond en kunnen we nog verder de strip gaan verkennen. Nu is het tijd voor een bedje na al die indrukken.

Groetjes

• 08 Juli 2011 - 07:16

Yvke:

Welk hotel zitten jukkue?

• 08 Juli 2011 - 07:17

Sebas En Marlous De Jong / Van Der Ben:

Circus Circus, lekker goedkoop ;-)

• 08 Juli 2011 - 07:28

Petra:

Hoi lieverds, wat een leuk verhaaltje weer. Kon onze gadgetboy zich weer niet inhouden Marlous? Hou m stevig onder de duim he. Geniet van alle bling bling. Dikke kus uit nederland. xxx

• 08 Juli 2011 - 16:46

Hans:

Misschien kun je je uitgaven nog een beetje terug verdienen. Tenslotte zit je in het gokcentrum van de wereld. Sommigen zijn er rijk geworden, maar een enkeling arm.