Rain drops are falling on my head - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu Rain drops are falling on my head - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu

Rain drops are falling on my head

Door: Sebas & Marlous

Blijf op de hoogte en volg Sebas en Marlous

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Na het stukje van gisteren hebben we toch nog even vuurwerk gekeken, erg mooi en alle omliggende hotels waren uitgelopen om naar het vuurwerk te kijken.

Na een welverdiende nacht slaap hebben we vanmorgen ons ontbijt zelf gemaakt. Ontbijt zat namelijk niet inbegrepen bij dit hotel, dus we hadden in de supermarkt wat cereals en melk gehaald. Daarnaast hadden we ook nog wat fruit dus een goed ontbijt was compleet.

Na het ontbijt zijn we naar sunset point gereden vandaar uit hebben we een kleine wandeltocht gemaakt. Althans het zou klein zijn, eerst de klif af naar beneden. Je komt dan tussen de rotsen ineens allemaal bomen tegen. Erg bijzonder. Hierna zouden we een klein stukje lopen en dan weer terug omhoog. Helaas was er vanwege vallende-rotsen-gevaar de terugweg afgesloten. De keuze was OF hetzelfde stuk weer terug lopen OF inhaken op een andere route. We kozen voor het laatste. Dit bleek echter zwaarder te zijn als gedacht. Ondanks dat het een koele dag was, graadje of 25, was het heel erg zwaar en warm. Uiteindelijk hebben we het toch gered en waren we natuurlijk erg trots op onszelf.

Hierna zijn we heerlijk gaan picknicken en de andere uitzichten van het park gaan bekijken volgens het park&picture principe. Onderweg naar het laatste uitzichtpunt brak de hel los. Het begon ineens keihard te regenen. De donkere wolken hingen hier al een tijdje, maar zo een regen hadden wij al een aantal weken niet meegemaakt. Nu weten we ook waarom Bryce Canyon zo groen is.

Omdat hier verder niet veel te doen is, hebben we er voor de rest van de middag/avond maar rustig aan gedaan. Nog even een pizza gehaald en nog een wasje gedaan. Bryce zit er voor ons weer op, maar ook dit park is weer zeker een aanrader.

Morgen naar Zion, we zijn benieuwd hoe het laatste nationale park van het Colorado Plateau (alle parken die we hebben gezien vanaf Grand Canyon) eruitziet. Tot nu toe waren ze allemaal anders en even bijzonder.

Groetjes!

• 06 Juli 2011 - 05:10

Petra:

Was t wel lekker afgekoeld met die regen zeker. En ik merk dat de was op de vakantie gewoon doorgaat haha. Hier is t ook weer wat wat afgekoeld nadat we 3 mooie dagen hebben gehad.Verder alles ok. Dikke kus van ons.xxx

• 06 Juli 2011 - 06:01

Marjolein:

Hahaha...sokken gewassen zekers !!!