New York dag 4 - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu New York dag 4 - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Sebas en Marlous de Jong / van der Ben - WaarBenJij.nu

New York dag 4

Blijf op de hoogte en volg Sebas en Marlous

15 September 2013 | Verenigde Staten, 418 W 46th

Weer wat laat, maar gratis WiFi is een schaarste...

Lekker een beetje uitgeslapen en daarna een kop koffie en broodje bij starbucks. Toen naar Central Park gewandeld. Daar hebben we fietsen gehuurd en bijna de hele ochtend/middag door Central Park gefietst en allerlei bekende plekken gezien.

Toen we dit gedaan hadden wilden we nog naar Brooklyn fietsen, maar dit bleek geen succes in het drukke verkeer. Hierna de fietsen maar terug gebracht en nog een stukje door het park gelopen.

Daarna met de metro terug naar het hotel gegaan om wat te relaxen.

'S avonds nog gaan eten bij TGIF; Thank God It's Friday, op times square. Waarschijnlijk krijgen ze op vrijdag salaris, want dit was het duurste wat we in 3 weken hebben gegeten. Hierna weer terug naar hotel. De vermoeidheid zit er goed in. New York is fantastisch, maar je loopt je een ongeluk.

• 17 September 2013 - 08:40

Petra:

Haha, vermoeiend he. Ff volhouden, morgen mag je naar huis. Goede reis xxx